Garancián túli szerviz

Amennyiben terméked, a garanciális idő lejártát követően hibásodott meg, vagy annak javítása, garanciális keretek között már nem megoldható, szervizünk igyekszik gyors megoldást nyújtani a problémára.

A vásárlás helyétől és idejétől függetlenül, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre. Neked csupán annyi teendőd van, hogy a meghibásodott terméket regisztrálod weboldalunkon.

A termék regisztrációját követően kollégáink, legkésőbb az azt következő munkanapon, e-mailben vagy telefonon keresnek meg, hogy egyeztessék Veled további teendőid.

Kérünk, hogy futárral történő beszállítás esetén, mindenképp olvasd el "Csomagolási útmutatónkat".

A termék bevizsgálások jellemzően 2-3 munkanapot vesznek igénybe, majd ezt követően, hivatalos árajánlatot küldünk, melyben feltűntetjük a javítás várható időtartamát is.

Kérjük, add meg az alábbi adatokat!

A bizonylatszámot, a számla fejlécének jobb oldalán találod. (pl.: 21TSEK00013579)


 

A vevőkódot, a számla fejlécének jobb felső sarkán találod. (pl.: 975310)


 

Gyáriszám: nincs

Garanciális idő: A termék még garanciális, kérjük a "Garanciális szerviz" menüpont alatt lejelenteni! A termék nem garanciális. -

{{item.magyarazat}}

Kiválaszt

A keresés nem hozott eredményt!

A fenti adatok megadásával, sajnos nem tudtuk beazonosítani vásárlásod.
Ha biztos vagy benne, hogy helyesen adtad meg a szükséges adatokat, kérjük, kattints a "Tovább" gombra.