Garancián túli szerviz
Amennyiben terméked, a garanciális idő lejártát követően hibásodott meg, vagy annak javítása, garanciális keretek között már nem megoldható, szervizünk igyekszik gyors megoldást nyújtani a problémára.
A vásárlás helyétől és idejétől függetlenül, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre. Neked csupán annyi teendőd van, hogy a meghibásodott terméket regisztrálod weboldalunkon.
A termék regisztrációját követően kollégáink, legkésőbb az azt következő munkanapon, e-mailben vagy telefonon keresnek meg, hogy egyeztessék Veled további teendőid.
Kérünk, hogy futárral történő beszállítás esetén, mindenképp olvasd el "Csomagolási útmutatónkat".
A termék bevizsgálások jellemzően 2-3 munkanapot vesznek igénybe, majd ezt követően, hivatalos árajánlatot küldünk, melyben feltűntetjük a javítás várható időtartamát is.
Kérjük, add meg az alábbi adatokat!
Gyáriszám:
nincs
Garanciális idő:
A termék még garanciális, kérjük a "Garanciális szerviz" menüpont alatt lejelenteni!
A termék nem garanciális.
-
{{item.magyarazat}}
A keresés nem hozott eredményt!
A fenti adatok megadásával, sajnos nem tudtuk beazonosítani vásárlásod.
Ha biztos vagy benne, hogy helyesen adtad meg a szükséges adatokat, kérjük, kattints a "Tovább" gombra.