Garanciális szerviz

Amennyiben terméked, a jótállási jegyen feltüntetett garanciális időn belül hibásodott meg, továbbá amennyiben a hiba, a rendeltetésszerű használata során lépett fel, kérheted annak garanciális javítását.

A termék regisztrációját követően kollégáink, legkésőbb az azt következő munkanapon, e-mailben keresnek meg, hogy egyeztessék Veled további teendőid.

Kérünk, hogy futárral történő beszállítás esetén, mindenképp olvasd el "Csomagolási útmutatónkat".

Raktárunkban kizárólag a garanciális termékekhez kapcsolódó logisztika valósul meg, a termékek minden esetben külső szerviz/szállító partner felé kerülnek kiküldésre. A garanciális javítások átfutási ideje jellemzően 10-14 napot vehet igénybe, de a szervizek fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben ennek időtartama meghosszabbodhat.

Kérjük, add meg az alábbi adatokat!

A bizonylatszámot, a számla fejlécének jobb oldalán találod. (pl.: 21TSEK00013579)


 

A vevőkódot, a számla fejlécének jobb felső sarkán találod. (pl.: 975310)


 

Gyáriszám: nincs

Garanciális idő: A termék garanciális ideje lejárt, kérjük a "Garancián túli szerviz" menüpont alatt lejelenteni! -

{{item.magyarazat}}

Van háztól házig garancia

Kiválaszt

A termék magyarországi szervizpartnerei

Akár 5-7 munkanappal is meggyorsíthatod terméked javítási idejét, ha a lenti szervizek egyikével közvetlenül veszed fel a kapcsolatot. Cégünk szintén ezen szervizpartnerek egyikébe juttatja el terméked, így a szállításból adódó idővel mindenképp meghosszabbodik terméked szervizben töltött ideje.

Amennyiben mégis rajtunk keresztül kívánod terméked garanciális ügyintézését lefolytatni, kérjük, kattints ide!

A keresés nem hozott eredményt!

A fenti adatok megadásával, sajnos nem tudtuk beazonosítani vásárlásod.
Ha biztos vagy benne, hogy helyesen adtad meg a szükséges adatokat, kérjük, kattints a "Tovább" gombra.