Garanciális szerviz

Amennyiben terméked, a jótállási jegyen feltüntetett garanciális időn belül hibásodott meg, továbbá a hiba, a rendeltetésszerű használata során lépett fel, kérheted annak garanciális javítását.

A termék regisztrációját követően kollégáink, legkésőbb az azt következő munkanapon, e-mailben vagy telefonon keresnek meg, hogy egyeztessék Veled további teendőid.

Kérünk, hogy futárral történő beszállítás esetén, mindenképp olvasd el "Csomagolási útmutatónkat".

A garanciális javítások átfutási ideje jellemzően 10-14 napot vehet igénybe, de a szervizek fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben ennek időtartama meghosszabbodhat.

Kérjük, add meg az alábbi adatokat!

A bizonylatszámot, a számla fejlécének jobb oldalán találod. (pl.: 21TSEK00013579)


 

A vevőkódot, a számla fejlécének jobb felső sarkán találod. (pl.: 975310)


 

Gyáriszám: nincs

Garanciális idő: A termék garanciális ideje lejárt, kérjük a "Garancián túli szerviz" menüpont alatt lejelenteni! -

{{item.magyarazat}}

{{item.garleiras}}

Van háztól házig garancia

Kiválaszt

A keresés nem hozott eredményt!

A fenti adatok megadásával, sajnos nem tudtuk beazonosítani vásárlásod.
Ha biztos vagy benne, hogy helyesen adtad meg a szükséges adatokat, kérjük, kattints a "Tovább" gombra.