Segítség

Mi a teendőm, ha a készülék meghibásodott?

Keresd elő a készülék vásárlását igazoló számlát és a hozzá tartozó garanciajegyet, majd a készüléket, annak minden gyári tartozékát, személyesen vagy futárszolgálat útján juttasd el szervizünk címére.
Smartcare szervizközpont, 1073 Budapest, Erzsébet körút 28.
(bejárat a Wesselényi utca 43 felől)

Mi tegyek, ha nem találom a garanciajegyet?

A készülék jótállási jegye, az eredeti számla bemutatása esetén pótolható.
Ilyen esetben, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a szerviz@smartcare.hu e-mail címen.

Meddig kell nélkülöznöm a készüléket?

A garanciális javítások átfutási ideje jellemzően 2-3 hetet vehet igénybe, de a szervizek fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben ennek időtartama meghosszabbodhat.
Természetesen mindent megteszünk, hogy ezen idő, a lehető legrövidebb legyen.

Kaphatok cserekészüléket?

Bár korlátozott számban, de rendelkezünk cserekészülékekkel.
Ezek aktuális elérhetőségéről, kérjük, érdeklődj ügyfélszolgálatunkon a szerviz@smartcare.hu e-mail címen.

Mennyibe kerül a javítás?

A termék bevizsgálások jellemzően 2-3 munkanapot vesznek igénybe, majd ezt követően, hivatalos árajánlatot küldünk, melyben feltűntetjük a javítás várható költségét és időtartamát.
Amennyiben ajánlatunkra, 5 munkanapon belül nem érkezik írásos megrendelés, úgy vesszük, hogy a javítást nem kéred.
Ilyen esetben bevizsgálási díj kerül felszámolása, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, azaz ötezer forint.

Mi történik a készülékben tárolt adatokkal?

Szervizünk adatmentést, még az ügyfél közvetlen és határozott kérése esetén sem hajt végre.
Az adatmentés minden esetben a Te feladatod, nem vállalunk felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért, nem felelünk az adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért.

Hogyan értesülök, ha a készülék javítása befejeződött?

Minden, a munkalapodon történt változásról, a regisztráció során megadott e-mail címen, azonnal értesítünk.

Hogyan tudok alkatrészt rendelni?

Ilyen irányú igényedet, kérjük, a készülék pontos típusával, illetve annak sorozatszámával, a szerviz@smartcare.hu e-mail címre megküldeni szíveskedj.