Segítség

Mi a teendőm, ha a készülék meghibásodott?

Keresd elő készüléked vásárlását igazoló számláját, továbbá a hozzá tartozó garanciajegyet, majd regisztráld weboldalunk "Garanciális szerviz" menüpontja alatt.
A termék regisztrációját követően kollégáink, legkésőbb az azt következő munkanapon, e-mailben vagy telefonon keresnek meg, hogy egyeztessék Veled további teendőid.
Kérünk, hogy futárral történő beszállítás esetén, mindenképp olvasd el "Csomagolási útmutatónkat".

Mi tegyek, ha nem találom a garanciajegyet?

A készülék jótállási jegye, az eredeti számla bemutatása esetén pótolható.
Ilyen esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a service@thinksmart.hu e-mail címen, vagy használd élő chatünket, az oldal jobb alsó sarkán.

Meddig kell nélkülöznöm a készüléket?

Raktárunkban kizárólag a garanciális termékekhez kapcsolódó logisztika valósul meg, a termékek minden esetben külső szerviz/szállító partner felé kerülnek kiküldésre. A garanciális javítások átfutási ideje jellemzően 10-14 napot vehet igénybe, de a szervizek fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben ennek időtartama meghosszabbodhat.
Természetesen mindent megteszünk, hogy ezen idő, a lehető legrövidebb legyen.

Kaphatok cserekészüléket?

Sajnos nem áll módunkban cserekészüléket biztosítani.

Mennyibe kerül a javítás?

A termék bevizsgálások jellemzően 2-3 munkanapot vesznek igénybe, majd ezt követően, hivatalos árajánlatot küldünk, melyben feltűntetjük a javítás várható költségét és időtartamát.
Amennyiben ajánlatunkra, 5 munkanapon belül nem érkezik írásos megrendelés, úgy vesszük, hogy a javítást nem kéred.
Ilyen esetben bevizsgálási díj kerül felszámolása, melynek értéke bruttó 5.000 Ft, azaz ötezer forint.

Mi történik a készülékben tárolt adatokkal?

Kollégáink adatmentést, még az ügyfél közvetlen és határozott kérése esetén sem hajt végre.
Az adatmentés minden esetben a Te feladatod, nem vállalunk felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért, nem felelünk az adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért.

Hogyan értesülök, ha a készülék javítása befejeződött?

Minden, a munkalapodon történt változásról az "állapot lekérdezés" menüpont alatt azonnal tájékoztatunk.

Hogyan tudok alkatrészt rendelni?

Ilyen irányú igényedet kérjük, a készülék pontos típusával, illetve annak sorozatszámával, a service@thinksmart.hu e-mail címre megküldeni szíveskedj.